söndag

Seg dag idag, spenderat den bakfull och trött. Det enda jag velat göra idag är att sova, vilket jag också gjort. Var på fest och beerpongturnering med laget igår, vilket var så himla roligt och trevligt. Var där hela kvällen och sedan efter det så åkte jag hem till My och sov där. Vi vaknade rätt sent och låg bara och degade.
 
Träffade även Patrik en stund men vi gjorde inte alltför mycket. Imorgon så är det ju skola och det är jag inte redo för, är sjukt trött på skolan redan. Efter skolan imorgon så ska jag träna och har inget annat än det planerat.
Hoppas på att min telefon kommer snart då min börjar bli rätt dålig nu. Nu så ska jag ut och ta kvällsciggen och sedan ska jag sätta på en bra film och sedan sova.
Bild från igår.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback